החלפת גוף חימום בדוד שמש

לאחר התקנה של דוד השמש תצטרכו להחליף את גוף החימום שלו כל כמה שנים. איך עושים זאת? 

חברת אור אנרגיה נותנת מענה בכל הקשור לדודי שמש החל משלב ההתקנה וכלה בשלב האחזקה, כחלק מכך תתבצע התקנה על ידי נימרוד דוד שמש של כל הרכיבים אך גם תחזוקה, החלפה ותיקון בעת הצורך.

מבנה דוד השמש

באם תתבקשו לדמיין דוד שמש בוודאי תציירו לכם בראש תמונה של גליל לבן גדול המונח על גג הבית שלכם, בפועל המבנה שלו הרבה יותר מורכב והוא אכן כולל גם גוף חימום ותרמוסטט. הצורה העגולה היא בעצם מיכל המים בו אגורים המים לפני הגעתם לצנרת, כלומר לברזים בבית. למיכל המים מחוברים גם קולטנים מיוחדים, תפקידם לקלוט את קרני השמש ובאמצעותם לחמם את גוף החימום אשר בהמשך יחמם את כל המים במיכל.

החלפת גוף חימום בדוד שמש

את גוף החימום יש להחליף כל כמה שנים על מנת לשמור אותו תקין ויעיל. כמובן שבמקרה בו הגוף מפסיק לעבוד או יש חשד בתקינותו, גם כן נדרשת החלפתו. כמובן שבגלל שמדובר במכשיר חשמלי ההתעסקות איתו חייבת להיות על ידי איש מקצוע, אל תנסו לפתוח או לתקן אותו בעצמכם.

  1. הכנה מראש – טרם החלפת גוף החימום, בגלל שמדובר במכשיר חשמלי, יש להכין את השטח מראש. זאת על ידי סגירת אספקת החשמל וזרימת המים בדוד.
  2. פירוק התרמוסטט וגוף החימום הישן – החלפת גוף החימום מתחילה בהוצאת הגוף הישן. לאחר שווידאנו שהמכשיר מנותק מחשמל וממים ניתן. לפרק את תחתית המיכל ולהוציא את התרמוסטט ואת גוף החימום הישנים. הוצאתם תגרום למים להישפך החוצה, זה לגמרי תקין אך מצריך מילוי מחדש בהמשך.
  3. ניתוק החיבורים – גוף החימום מחובר לחוטים אשר מקשרים אותו לשאר הרכיבים בדוד. כחלק מפירוק החלקים הישנים ננתק אותם מהחיבור למיכל ונכין אותם לחיבור עתידי של הגוף החדש.
  4. התקנת הגוף החדש – כעת נותר רק לחבר את הגוף החדש – הכנסתו למיכל וחיבורו לכל החוטים אשר אמורים להזין אותו. בסיום ההתקנה יש למלא מחדש את המים במיכל וכמובן לסגור אותו שוב.

החלפת גוף חימום בדוד שמש מתבצעת על ידי בעל מקצוע, תוכלו להיעזר בשירות של נימרוד דוד שמש על מנת לבצע את ההחלפה, זאת כחלק מאחזקה שגרתית (כמה שנים לאחר ההתקנה או לאחר ההחלפה הקודמת) או כאשר זיהיתם כי המים לא מספיק חמים ומשהו לא בסדר בדוד.

אנא דרגו את המידע
אז מה היה לנו עד עכשיו?
פוסטים נוספים שאולי יענינו אותך
דוד שמש חכם
מה חדש בדודי שמש ב-2024?

כולנו רוצים להגיע בסוף היום הביתה אל מים חמים למקלחת טובה ומפנקת, ואם דוד השמש בבית אינו תקין הרי שכל היום שלנו עלול להיהרס בין

קרא עוד »
Call Now Button
Open chat
צריך עזרה?
שלום לך
איך נוכל לעזור לך היום?
דילוג לתוכן