דודי שמש בירושלים

אור אנרגיה מספקת דודי שמש בירושלים. להלן כל המידע על דוד שמש: 

לפני כ-250 שנה הומצא בשוויץ ע"י בוטנאי בשם הוראס דה ססר דוד השמש הראשון בעולם.

היה זה מתקן מעץ, בתוכו הונח קולט קטן וע"י השמש ניתן היה לחמם בו סיר מרק.

כל ההמצאות העולמיות החלו יש לומר מצורך. אנשים חיפשו פתרונות לבעיות קיום יום-יומיות והמציאו משהו, שלאחר שנים התברר כהמצאת המאה.

זה מה שפחות או יותר קרה עם כל ההמצאות שהביאו חידושים ויצרו את הבסיס לכל מיני פטנטים ותהליכים.

בשנת 1955 המציא הפיזיקאי ד"ר צבי תבור מכשיר ההופך אנרגיה סולארית לחום ובכך בעצם, הניח את היסודות לייצורם של כל דודי השמש בארץ.

יש המון מתקינים וחברות של דודי שמש, רק אם תיכנסו לקטגוריה של דודי שמש בירושלים תמצאו המון חברות. ההמלצה שלנו היא לבחור דוד שמש עם תו תקן ולקרוא עליו חוות דעת והמלצות.

איך עובד דוד שמש?

גוף החימום החשמלי של דוד השמש עשוי בדרך כלל מנירוסטה או מנחושת בקוטר של כ-8 מ"מ.

בתוך הצינורית עצמה יש חוט להט בצורה ספירלית המבודד ע"י אבקה דחוסה מהצינורית עצמה. את קצוות חוטי הלהט מחברים את כבלי הזינה המגיעים לדוד. כל דודי השמש בארץ

מכילים גוף חימום וכיום הרוב שלהם הם גופי חימום טבולים. כאלה שיכולים לבוא במגע עם מים.

עקב המים הקשים במדינה, נוצרת על גוף החימום שכבת אבנית

מיכל המים של דוד השמש הוא בצורה של גליל עשוי מפלדה ומצופה בשכבת פח מגלוון. בין הפלדה לשכבת הפח יש שכבה של פוליאוריתן מוקצף. (פעם היו משתמשים בצמר סלעים). בתוך הדוד יש ציפוי של חומר מבודד שתפקידו למנוע חלודה וקורוזיה.

אם אתם פונים לחברת דודי שמש בירושלים, התעניינו מאיזה חומרים עשוי דוד השמש שלהם, ובעיקר דאגו לשאול איזה ציפוי יש בתוך הדוד. והאם זה דוד שמש נימרוד.

ציפויים של דודי שמש בירושלים

כאמור השכבה הפנימית של דוד השמש, צריכה לאפשר זרימה של מים נקיים. סוגי הציפויים המקובלים בתוך דוד שמש הם: ציפוי אמייל, ציפוי צבע וציפוי מלט (פוליטון). ציפוי המלט נמצא בהרבה מאוד דודי שמש בירושלים אבל אם אתם עומדים לרכוש דוד שמש, לכו על ציפוי אמייל שהוא יותר איכותי ושומר על מים יותר נקיים.

רק בארץ יש להדגיש מותר להשתמש בציפוי בטון ובעובי של מילימטר אחד. בארצות אחרות זה אסור.

בקרוב יאסור מכון התקנים הישראלי שימוש בדוחי שמש מבוטנים מסיבות של הפרשת מתכות שונות למים. גם משרד הבריאות מתנגד לדודי שמש אלה מסיבות בריאותיות.

תיקון דוד שמש בירושלים

הזמן שדוד שמש צריך להיות תקין הוא בערך 10 שנים. אם יש לכם כל מיני בעיות עם דוד השמש, זה אולי סימן שהוא מקולקל וצריך לדעת לבחור איש מקצוע שעושה תיקון דוד שמש.

אנו ממליצים לכם להיכנס לאתרים של בעלי מקצוע שמציגים את עצמם כמתקני דודי שמש, לראות מהן חוות הדעת עליהם, מה המחירים שלהם. מהי רמת השירות והאם יש להם לקוחות מרוצים.

כל אלה יעזרו לכם לבחור טכנאי תיקון דוד שמש שיש לו ניסיון, שיכול לעלות מהר על הבעיה שיש לכם ולהשאיר לכם דוד מתוקן ולא דוד שמש במצב יותר גרוע ממה שהוא היה קודם, וגם זה עלול לקרות לצערנו כאשר מדובר בטכנאים מתחזים, חאפרים לעת מצוא.

לידיעתכם איש מקצוע שעושה תיקון דוד שמש, הוא גם חשמלאי במקצועו ולכן הוא מטפל גם בבעיות חשמליות של דוד שמש ולא חשמלאי אחר. הוא צריך להיות גם חשמלאי וגם איש של דודי שמש.

האם יש אבנית בדוד שמש?

ידוע הוא שמדינת ישראל יש מים קשים. בגלל זה כולם משתמשים עם מרכך לשיער, מזרימים מים לברזים שעוברים דרך מסננים או שותים אותם מינרליים.

המים הקשים של מדינת ישראל הם יצרני אבנית בכמויות רציניות, וכאשר הם מצטברים בדוד השמש, הם מפריעים לזרימה של המים וגם בשמירה על החום שלהם ובעיה כזו של עודף אבנית בדוד שמש, מחייבת תיקון דוד שמש.

את הבעיה הזו פותרים בשיטת דוד השמש, או בהתקנה של מסנן אבנית בתוך הדוד שמונע הצטברות של אבנית.

הסימן הראשון של הצטברות אבנית הוא שלמרות שיש יום שמש המים לא מתחממים, וזה מעיד כל כך שהחום לא מצליח לעבור את האבנית ולהגיע למים להן הם לא חמים.

סדק בצנרת מחייב תיקון דוד שמש

דוד וקולט מחוברים ביניהם ע"י צנרת. המלצנו כבר על קולטים לדוד שמש עם צנרת מנחושת, זו לא מחלידה ולא מעלה קורוזיה ולכן אין סיכוי שבטווח הקצר היא תיסדק או תישבר אבל אין ספק כי צינורות מחומר אחר, לא חסין שאינם עומדים בפני פגעי מזג האוויר עלולים להיסדק, ואז תהיה נזילה שמחייבת בעל מקצוע של תיקון דוד שמש.

מתקן דוד השמש יבחר האם להחליף את הצנרת הפגומה, או שניתן יהיה מקומית לתקן את הסדק. בדרך כלל מחליפים את כל הצנרת, כי צנרת וריתוכים זה מתכון לסדק ונזילה נוספת. אבל כאמור חשוב מאוד לפנות לבעל מקצוע מיומן.

הגיע הזמן להחליף דוד שמש

אם קניתם דוד שמש איכותי, הוא אמור להחזיק מעמד כ-10 שנים. זהו טווח הזמן של דוד שמש. אבל כאשר יש לכם בעיה וטכנאי דוד השמש אומר להם שאתם צריכים להחליף דוד שמש, אנו מציעים לכם להזמין טכנאי נוסף, כדי לוודא שאכן אין כבר מה לעשות והדרך היחידה של תיקון דוד שמש שיש לכם על הגג, היא להחליפו בחדש.

מעוניינים לרכוש דוד שמש חדש? המשכיו לגלוש באתר שלנו, התרשמו ממבחר דודי השמש השונים ובחרו את דוד השמש המתאים ביותר לצרכים שלכם, או פשוט צרו עימנו קשר ונשמח לעזור לכם לבחור את דוד השמש.

למידע על מחירון דודי שמש לחצו כאן

כשיש נזילה מדוד השמש ולא מהחיבורים שלו אין ברירה וצריך יהיה להחליף את הדוד. מצב נוסף שצריך להחליף הוא ברגע שיש תקלה בדוד, והדוד בן למעלה מ 15 שנה אז לא יהיה כדאי להשקיע בתיקון וכדאי להחליף את הדוד.

המחירים משתנים לפי איכות המוצר וגודל המערכת. יש מגוון גדלים של דודי שמש, מחירה של מערכת דוד שמש כרומגן בנפח 150 ליטר נע בין 4000 ל 4500 שח.
 
בענף הדודים יש מלא חאפרים ונוכלים שמוכרים סחורה ללא תקן וללא אחריות. ישנם דודים ללא ציפוי שמפרישים עופרת למים ומסוכנים לבריאות. חשוב לוודא שהדוד מצופה אמאייל.
 
אנא דרגו את המידע
דוד שמש
אז מה היה לנו עד עכשיו?
פוסטים נוספים שאולי יענינו אותך
דוד שמש חכם
מה חדש בדודי שמש ב-2024?

כולנו רוצים להגיע בסוף היום הביתה אל מים חמים למקלחת טובה ומפנקת, ואם דוד השמש בבית אינו תקין הרי שכל היום שלנו עלול להיהרס בין

קרא עוד »
Call Now Button
Open chat
צריך עזרה?
שלום לך
איך נוכל לעזור לך היום?
דילוג לתוכן